پس از اجرای موفق کانون ارزیابی استعدادهای مدیران پروژه های گروه توسعه اقتصادی تدبیر در مرکز ارزیابی و توسعه سرمایه انسانی تدبیر، نخستین دوره آموزش و توانمندسازی 68 نفر از استعدادهای شناسایی شده در کانون با برگزاری مراسم افتتاحیه رسما آغاز شد.

در این مراسم که عصر سه شنبه 6 مهر 1400 در اتاق کنفرانس گروه توسعه اقتصادی تدبیر برگزار شد، دکتر عارف نوروزی مدیرعامل گروه، در سخنانی ضمن تبیین جهت گیری های توسعه ای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای ورود به حوزه های جدید، به تشریح اهمیت توسعه توانمندی های مدیران پروژه های در دست اجرا در ستاد پرداختند.

پیش از دکتر نوروزی، مدیرعامل گروه مشاوران تدبیر و مجری پروژه توانمندسازی مدیران پروژه هر یک در سخنانی، مسیر طی شده از ابتدای تعریف این پروژه و برنامه های طراحی شده برای این دوره آموزشی را تبیین نمودند. 

طی این دوره که اجرای آن نزدیک به پنج ماه ادامه خواهد داشت، پنج سرفصل شامل «ویرایش 2020 استاندارد PMBOK»، «مدیریت HSE»، «مدیریت پروژه‏ های چابک»، «مدیریت برونسپاری» و «نرم‏ افزارهای مدیریت پروژه» توسط پنج تن از اساتید خبره و مطرح بین المللی حوزه مدیریت پروژه به شرکت کنندگان آموزش داده خواهد شد.

آشنایی با تکنیک‌ها و اصول مدیریت و کنترل پروژه، آموزش کامل جدیدترین نسخه استاندارد PMBOK و نرم افزارهای کنترل پروژه، مدیریت ریسک، محاسبه تأخیرات، گزارش‌نویسی و ...، انجام تمرینات گروهی و دریافت تجربیات فعالان حوزه مدیریت پروژه از مهمترین نقاط قوت این دوره خواهد بود.

 

برچسب های این مطلب

نظرات شما


large desktopdesktoptabletphone