alt

 

دو پروژه کلینیک تعالی سازمانی گروه مشاوران تدبیر در راستای پیاده سازی الزامات و اخذ گواهینامه استاندارد ایزو 9001 در شرکت های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در آخرین مراحل اجرایی قرار دارد.

بنابراین گزارش، اخذ گواهینامه ایزو 9001 برای بنیاد برکت که مراحل اجرایی آن از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده بود، هم اکنون در مرحله ممیزی نهایی است و فرآیند دریافت این گواهینامه حداکثر تا پایان مهرماه انجام خواهد شد.

همچنین گروه توسعه اقتصادی تدبیر، دومین هلدینگی است که پروژه پیاده سازی الزامات استاندارد ایزو 9001 در آن از خرداد ماه آغاز شده و حداکثر تا پایان آبان ماه این گواهینامه را دریافت خواهد کرد.

هدف از پیاده سازی ایزو 9001، ایجاد سازوکاری جهت بهبود مستمر در سازمان ها می باشد. این استاندارد با ورود به بخش هایی از قبیل طراحی فرآیند، طراحی مستندات مورد نیاز شرکت، تعریف گردش کارها و نیز شاخص گذاری و پایش شاخص ها به مدیریت ارشد سازمان ها در فرآیند تصمیم گیری کمک شایانی می کند.

گفتنی است کلینیک تعالی سازمانی به عنوان یکی از کلینیک های مرکز مشاوره مدیریت تدبیر مأموریت ارتقای کیفیت فرآیندهای سازمانی، اصلاح عملکرد‏ها و افزایش اثربخشی سازمان بر مبنای مزیت های رقابتی را در شرکت های تابعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برعهده دارد.

نظرات شما


large desktopdesktoptabletphone