alt

 

مرکز ارزیابی و توسعه سرمایه انسانی گروه مشاوران تدبیر به منظور جذب 10 نفر نیروی انسانی مورد نیاز معاونت برنامه ریزی و توسعه اقتصادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از آقایان واجد شرایط فارغ التحصیل دوره های روزانه دانشگاه های برتر در رشته ها و مقاطع تحصیلی زیر دعوت می‌نماید نسبت به تکمیل و ارسال آخرین رزومه خود حداکثر تا تاریخ 20 شهریور ماه 1402 اقدام نمایند. پس از بررسی رزومه ها از واجدان شرایط برای مصاحبه حضوری دعوت به عمل می آید.

 

رشته ها و مقاطع تحصیلی:
1)
حسابداری (دکتری / کارشناسی ارشد)
2) مدیریت گرایش های مالی، بازرگانی، فناوری، صنعتی، استراتژیک، کسب و کار (دکتری / کارشناسی ارشد)
3) MBA  گرایش های مالی و استراتژی
4) اقتصاد (دکتری / کارشناسی ارشد)
5) سیاستگذاری علم و فناوری (دکتری / کارشناسی ارشد)
6) مهندسی صنایع (دکتری / کارشناسی ارشد)
7) مهندسی کامپیوتر گرایش های شبکه، رایانش امن و ... (دکتری / کارشناسی ارشد / کارشناسی)

عناوین و جایگاه های شغلی

برچسب های این مطلب

نظرات مطلب

alt

میترا وصال

  • 1402/06/08

سلام و خسته نباشید برای موارد تحقیق و توسعه دانش بنیان بنظر استفاده از رشته های علوم پایه فناور نظیر فیزیک و شیمی بسیار با اهمیت تر از رشته های مدیریت است! لطفا به نخبگان این رشته ها در جایگاه هایی که مختص آنهاست بها بدهید!

alt

لیلا فیضی

  • 1402/06/18

سلام خسته نباشید دقیقا من نظر خانم وصال رو تایید میکنم . چرا که دانش بنیانی و نخبگی برای رشته های علوم پایه ست چرا که علم از علوم پایه متولد شده . شیمی و فیزیک پایه علم هست . یه فکری به علوم پایه بکنید همه جا استخدامی علوم انسانی شده . همسر من با مدرک دکتری شیمی از دانشگاه سراسری با 10 مقاله Isi ، book chapter، و چندین کتاب ترجمه و همچنین دو ماده فناوری که تولید کرده هنوز بیکار مونده

نظرات شما


large desktopdesktoptabletphone