alt

 

دوره های آموزشی فصل پاییز مرکز ارزیابی و توسعه سرمایه انسانی تدبیر، از 29 شهریورماه به صورت آنلاین آغاز شده و هم اکنون در قالب 14 کلاس آموزشی در حال برگزاری است.

با توجه به اوج گیری دوباره همه گیری ویروس کرونا، با صلاحدید مدیران ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و گروه مشاوران تدبیر، دوره های آموزشی فصل پاییز این مرکز نیز همانند فصل بهار به صورت آنلاین و غیرحضوری به اجرا رسید. در همین راستا در حال حاضر، 16 ساعت آموزش آنلاین در قالب 14 عنوان آموزشی، ویژه مدیران و کارشناسان شرکت های تابعه ستاد در طی هفته توسط مرکز ارزیابی و توسعه سرمایه انسانی تدبیر برگزار می شود.

کار تیمی و شبکه سازی، قانون تأمین اجتماعی، حفاظت انبارها، منتورینگ، قدرت مذاکره و متقاعدسازی، مدیریت سرمایه گذاری، مدیریت مالی برای مدیران غیرمالی، آینده پژوهی، تفکر تحلیلی، قانون ثبت و قانون کیفری عناوین دوره هایی است که هم اکنون در این مرکز در حال اجرا است.

گفتنی است برگزاری دوره های آموزشی جدید این مرکز که بر اساس نتایج کانون های ارزیابی و نیازهای آموزشی استخراج شده از نتایج ارزیابی ها طراحی شده، از آبان ماه با شرکت مدیران شرکت های تابعه ستاد آغاز خواهد شد.

نظرات شما


large desktopdesktoptabletphone